pitagross.cz

Chcete se stát účastníkem našich festivalů?

Přečtěte si podmínky účasti a postup při podání přihlášky.

Registrace se skončí za

Stihni podat přihlášku na náš nadcházející festival OHŇOSTROJ TALENTŮ. Těšíme se na setkání plné radosti a umění!

dní
hodin
minut
sekund

Obecná nařízení

Účelem festivalu je vytvoření otevřeného prostoru pro rozvoj kulturních mezinárodních kontaktů ve sféře hudebního umění, pro rozvíjení respektu za výkony ve světové kultuře dětí a mládeže a také pro posilování přátelství a vzájemného porozumění mezi dětmi z různých státu.

Festival je pořádán pod záštitou:

  • Ministerstva kultury České republiky

  • Senátu České republiky

  • ZUŠ Vadima Petrova

  • Hudební nadace Alvaro Gomes

  • Pražské konzervatoře Jana Deyla

Účast ve festivalu je umožněna skupinám různých žánrů:

  • akademické, lidové a smíšené sbory,

  • dětské a mládežnické sbory,

  • vokální soubory a sólisté,

  • choreografické soubory a sólisté,

  • orchestry a smyčcové, dechové a lidové soubory a sólisté,

  • cirkusové soubory a sólisté,

  • folkové skupiny,

  • módní divadla,

  • hudební divadla,

  • a další.

1. Dětský sbor (minimálně 15 členů, od 6 do 12 let) 

2. Mládežnický sbor (minimálně 15 členů, od 13 let do 26 let)  

3. Lidový sbor (minimálně 15 členů, bez věkového omezení)

4. Smíšený sbor (minimálně 15 členů, od 6 do 18 let)

5. Smíšený sbor dospělých (minimálně 15 členů, od 19 let)

6. Ženský sbor (minimálně 15 členů, bez věkového omezení)

7. Mužský sbor (minimálně 15 členů, bez věkového omezení)

8. Dětský vokální soubor (do 15 členů, od 6 do 12 let)

9. Mládežnický vokální soubor (do 15 členů, od 13 do 18 let) 

10. Vokální soubor (do 15 členů, od 19 let)

11. Klasický tanec first steps (оd 4 dо 6 let)

12. Klasický tanec – mladší skupina (оd 7 dо 10 let)

13. Klasický tanec – střední skupina (od 11 do 14 let)

14. Klasický tanec – starší skupina (od 15 do 18 let)

15. Klasický tanec – mládežnická skupina (od 19 do 26 let)

16. Klasický tanec – dospělá skupina (od 20 let)

17. Klasický tanec – smíšená skupina (od 6 do 26 let)

18. Lidový tanec – first steps (od 4 do 6 let)

19. Lidový tanec – mladší skupina (od 7 do 10 let)

20. Lidový tanec – střední skupina (od 11 do 14 let)

21. Lidový tanec – starší skupina (od 15 do 18 let)

22. Lidový tanec – mládežnická skupina (od 19 do 26 let)

23. Lidový tanec – dospělá skupina (od 20 let)

24. Lidový tanec – smíšená skupina (od 6 do 26 let)

25. Lidový tanec stilizace – first steps (od 4 do 6 let)

26. Lidový tanec stilizace – mladší skupina (od 7 do 10 let)

27. Lidový tanec stilizace – střední skupina (od 11 do 14 let)

28. Lidový tanec stilizace – starší skupina (od 15 do 18 let)

29. Lidový tanec stilizace – mládežnická skupina (od 19 do 26 let)

30. Lidový tanec stilizace – dospělá skupina (od 20 let)

31. Lidový tanec stilizace – smíšená skupina (od 6 do 26 let)

32. Moderní tanec – first steps (od 4 do 6 let)

33. Moderní tanec – mladší skupina (od 7 do 10 let)

34. Moderní tanec – střední skupina (od 11 do 14 let)

35. Moderní tanec – starší skupina (od 15 do 18 let)

36. Moderní tanec – mládežnická skupina (od 19 do 26 let)

37. Moderní tanec – dospělá skupina (od 20 let)

38. Moderní tanec – smíšená skupina (od 6 do 26 let)

39. Varietní tanec first steps (od 4 do 6 let)

40. Varietní tanec – mladší skupina (od 7 do 10 let)

41. Varietní tanec – střední skupina (od 11 do 14 let)

42. Varietní tanec – starší skupina (od 15 do 18 let)

43. Varietní tanec – mládežnická skupina (od 19 do 26 let)

44. Varietní tanec – dospělá skupina (od 20 let)

45. Varietní tanec – smíšená skupina (od 6 do 26 let)

46. Street dance/hip-hop first steps (оd 4 do 6 let)

47. Street dance/hip-hop mladší skupina (оd 7 do 10 let)

48. Street dance/hip-hop střední skupina (о11 do 14 let)

49. Street dance/hip-hop starší skupina (о15 do 18 let)

50. Street dance/hip-hop mládežnická skupina (о19 do 26 let)

51. Street dance/hip-hop dospělá skupina (оd 20 let)

52. Street dance/hip-hop smíšená skupina (оd 6 do 26 let)

53. Orientální tanec

54. Latinsko-americký tanec

55. Akrobatická gymnastika

56. Choreografie malá forma (do 4 členů)

57. Orchestr – mladší skupina (od 6 do 14 let)

58. Orchestr – starší skupina (od 15 do 26 let)  

59. Orchestr – dospělá skupina (od 20 let)

60. Instrumentální soubor – mladší skupina (od 6 do 14 let)

61. Instrumentální soubor – starší skupina (od 15 do 26 let)

62. Instrumentální soubor – dospělá skupina (od 20 let)

63. Folkový soubor

64. Módní divadlo

65. Divadelní studio

66. Cirkusový soubor

67. Sólo vokál – first steps (od 4 do 6 let) 

68. Sólo vokál – mladší skupina (od 7 do 10 let) 

69. Sólo vokál – střední skupina (od 11 do 14 let) 

70. Sólo vokál – starší skupina (od 15 do 18 let) 

71. Sólo vokál – mládežnická skupina (od 19 do 26 let) 

72. Sólo vokál – dospělá skupina (od 27 let)

73. Sólový tanec first steps (od 4 do 6 let)

74. Sólový tanec – mladší skupina (od 7 do 10 let)

75. Sólový tanec – střední skupina (od 11 do 14 let)

76. Sólový tanec – starší skupina (od 15 do 18 let)

77. Sólový tanec – mládežnická skupina (od 19 do 26 let)

78. Sólový tanec – dospělá skupina (od 27 let)

79. Sólo instrumentál first steps (od 4 do 6 let)

80. Sólo instrumentál – mladší skupina (od 7 do 10 let)

81. Sólo instrumentál – střední skupina (od 11 do 14 let)

82. Sólo instrumentál – starší skupina (od 15 do 18 let)

83. Sólo instrumentál – mládežnická skupina (od 19 do 26 let)

84. Sólo instrumentál – dospělá skupina (od 27 let)

85. „Plein air“ (v rámci soutěže «Pražský akvarel»)

86. Individuální nominace (po dohodě organizační komise)

*duety patří k sólovým nominacím

Děti od 4 let, mládež a dospělí bez věkového omezení. Výjimky mohou být v některých případech uznány, ale musí být individuálně probrány s organizační komisí.

Tolerance ve věkových limitech u nominací je 20%.

 

Porota je určená organizační komisí a skládá se z vážených osobností z české a evropské kultury, z učitelů předních hudebních a choreografických institucí v Evropě.

  • celkový dojem (maximálně 10 bodů)

  • technika vystoupení (maximálně 10 bodů)

  • herecký výkon (maximálně 10 bodů)

  • hudební doprovod (maximálně 10 bodů)

  • originalita vystoupení a přednes (maximálně 10 bodů)

  • kostýmy a vzhled rekvizit (maximálně 10 bodů)

CELKEM: maximálně 60 bodů od každého člena poroty

Porota určuje vítěze a předává účastníkům festivalu následující diplomy:

  • Grand Prix/Velká cena,

  • Laureát 1., 2. a 3. stupně,

  • Diplom 1., 2. a 3. stupně,

  • Účastník festivalu,

Peněžní ceny:

  • 1000 EURO (Velká cena)

  • 100 EURO (Speciální cena Poroty)

  • 100 EURO (Nejlepší sólo)

  • 5 certifikátů s nominální hodnotou 25 euro pro účast na online festivalu CyberArt

Peněžní výhra: Skupina oceněna Velkou cenou obdrží peněžní výhru ve výši 1000 Euro (tisíc Euro). Cena je v hotovosti udělena vedoucímu skupiny během gala koncertu.

Peněžní výhra ve výši 100 Euro (sto euro) je udělena skupině nebo jednotlivci, kteří získali Speciální cenu Poroty. Tato cena je nepovinná a je udělena pouze osobním ohodnocením poroty a pouze informovaným skupinám/jednotlivcům.

Peněžní výhra ve výši 100 Euro (sto euro) je udělena nejlepšímu jednotlivci.

Сertifikát na účast na online festivalu CyberArt (nominální hodnota 25 euro) získává 5 účastníků (soubory nebo sólisté) festivalu podle rozhodnutí poroty.

Porota se rozhoduje dle udělených bodů. V případě nerozhodné situace vynese rozhodnutí předseda Poroty. Rozhodnutí Poroty jsou konečná a nemohou být zpochybňována.

Porota nemá povinnost udělit Velkou cenu v případě, že žádná skupina nedosáhla požadovaného množství bodů (minimální množství bodů pro Velkou cenu je 95% všech dostupných bodů).

Porota nemá povinnost udělit cenu nejlepšímu jednotlivci v případě, že žádný jednotlivec nedosáhl požadovaného množství bodů (minimální množství bodů pro získání ceny je 95% všech dostupných bodů).

 

Praha, Česká republika

Nejzazší termín pro podání přihlášky je 31 dní před začátkem Festivalu. Pokud je dostupné schengenské vízum nebo je možné ho získat během krátké doby, pak jsou podmínky podání přihlášky probrány individuálně.

Účast na festivalu vyžaduje platbu. Tato platba se skládá z povinné platby a dodatečných plateb, které závisí na účastnících.

– Program – 3 dny/2 noci

Ubytování je ve 2*-3* hotelu ve 3-4 lůžkových pokojích. Každý účastník musí zaplatit poplatek ve výši 99/125 (bez/ s autobusem) euro (cena zahrnuje: festivalový poplatek za 1 nominaci, registraci, festivalový program , ubytování na 3 dní/2 nocí, jídlo 2x denně (bez pití).

Cena je stejná pro všechny. Děti mladší než 2 roky neplatí (bez poskytnutí jednotlivého lůžka a jídla).

Příplatek za ubytování na 2 lůžka – 8 euro za den (za osobu), příplatek za ubytování 1 lůžko – 18 eura za den (za osobu)

– Program – 4 dny/3 noci

Ubytování je ve 2*-3* hotelu ve 3-4 lůžkových pokojích. Každý účastník musí zaplatit poplatek ve výši 140/165 (bez/ s autobusem) euro (cena zahrnuje: festivalový poplatek za 1 nominaci, registraci, festivalový program , ubytování na 4 dní/3 nocí, jídlo 2x denně (bez pití).

Cena je stejná pro všechny. Děti mladší než 2 roky neplatí (bez poskytnutí jednotlivého lůžka a jídla).

Příplatek za ubytování na 2 lůžka – 8 euro za den (za osobu), příplatek za ubytování 1 lůžko – 18 eura za den (za osobu)

– Program – 5 dnů/4 noci

Ubytování je ve 2*-3* hotelu ve 3-4 lůžkových pokojích. Každý účastník musí zaplatit poplatek ve výši 140/165 (bez/ s autobusem) euro (cena zahrnuje: festivalový poplatek za 1 nominaci, registraci, festivalový program, doprovodní program, ubytování na 5 dní/4 nocí, jídlo 2x denně (bez pití).

Cena je stejná pro všechny. Děti mladší než 2 roky neplatí (bez poskytnutí jednotlivého lůžka a jídla).

Příplatek za ubytování na 2 lůžka – 8 euro za den (za osobu), příplatek za ubytování 1 lůžko – 18 eura za den (za osobu)

– Program – 7 dnů/6 noci

Ubytování je ve 2*-3* hotelu ve 3-4 lůžkových pokojích. Každý účastník musí zaplatit poplatek ve výši 275/330 (bez/ s autobusem) euro (cena zahrnuje: festivalový poplatek za 1 nominaci, registraci, festivalový program, doprovodní program, ubytování na 7 dní/6 nocí, jídlo 3x denně (bez pití).

Cena je stejná pro všechny. Děti mladší než 2 roky neplatí (bez poskytnutí jednotlivého lůžka a jídla).

Příplatek za ubytování na 2 lůžka – 8 euro za den (za osobu), příplatek za ubytování 1 lůžko – 18 eura za den (za osobu)

– Festivalní zájezd Praha-Dražd`any/Vídeň/Budapest 

Ubytování je ve 2*-3* hotelu ve 3-4 lůžkových pokojích. Cena zahrnuje: festivalový poplatek za 1 nominaci, registraci, festivalový program , ubytování na 7 dní/6 nocí, jídlo 2x denně (bez pití) v Praze a 1xdenne v ostatních městech.

Cena je stejná pro všechny. Děti mladší než 2 roky neplatí (bez poskytnutí jednotlivého lůžka a jídla).

Příplatek za ubytování na 2 lůžka – 8 euro za den (za osobu), příplatek za ubytování 1 lůžko – 18 eura za den (za osobu). Plátí pouze pro Prahu. Ostatní města – cena na vyžadání.

  • V případě stornování 46 a více dnů před soutěží stornovací poplatek není účtován (s výjimkou registračního poplatku 350 euro).

  • V případě stornování 7-45 dnů před soutěží je stornovací poplatek 50% celkové ceny programu.

  • V případě stornování v den příjezdu je stornovací poplatek 100% ceny programu.

Ubytování je zajištěno v 2*-3* hotelech, dle vybrané kategorie

  • Po dohodě je možné ubytování v hotelu kategorie 4*

  • Stravování – porcované nebo formou bufetu (v závislosti na podmínkách hotelu). Během oběda se nápoje objednají samostatně. Průměrná cena nápoje je 1 euro. Platba se provádí na místě číšníkovi restaurace.

  • Check-in (přihlášení) od 14.00. Žádost s dřívějším přihlášením je nutné řešit individuálně s každou skupinou podle možností hotelu. Organizační komise festivalu musí být předem informována o dřívějším problému s přihlášením v hotelu.

  • Check-out (odhlášení) do 10.00. Žádost s pozdějším odhlášením je nutné řešit individuálně s každou skupinouCena za pozdější odhlášení musí být probrána s vedoucím skupinyorganizační komisí a hotelemdle možností hoteluOrganizační komise festivalu musí být předem informována o problému s odhlášením v hotelu.

  • Kauce v hotelu – 10 Euro za osobu. Kauce bude vrácena při odhlášení.

Organizační komise si vyhrazuje právo změnit hotel (podle počtu účastníků a možností hotelu), ale tato změna nesmí být na úkor kvality ubytování.

Dle podmínek festivalu je účastníkům poskytnuto:

3 dny/2 noci: 2 jídla denně: snídaně, večeře (pití není součástí oběda)

4 dny/3 noci: 2 jídla denně: snídaně, večeře (pití není součástí oběda)

5 dny/4 noci: 2 jídla denně: snídaně, večeře (pití není součástí oběda)

7 dnů/6 noci: 3 jídla denně: snídaně, oběd, večeře (pití není součástí oběda)

Festivalní zájezd: 2 jídla denně: snídaně, večeře (Praha) a 1 jídlo denně: snídaně Dražd“any, Víden, Budapest

V případě nutnosti změny jídelníčku pro skupinu z důvodu náboženského vyznání (nebo jiných) přesvědčení, musí být organizační komise o této skutečnosti být informována minimálně 30 dní před začátkem festivalu. Změna jídelníčku po příjezdu skupiny není možná.

Účast ve festivalu automaticky znamená souhlas vedoucího skupiny a rodičů dětí k pořizování fotografií a videozáznamů během akcí a publikování fotografií na oficiálních stránkách festivalu Pitagross Festivals s.r.o., stejně jako v dalších propagačních materiálech.

Program účasti na festivalu (jednotlivé kroky)

Každý účastník festivalu (skupina nebo jednotlivec) musí organizační komisi předat přihlášku a poskytnout následující dokumenty, které budou schvalovat záměr účastnit se festivalu:

  • podepsané vedoucím skupiny (jednotlivce) nebo vysílající strany dané ustanovení, potvrzující souhlas s podmínkami provedení festivalu.

  • dokument aktuálních nařízení podepsaný vedoucím skupiny (nebo podpis jednotlivce) nebo cestovním zprostředkovatelem, kterým se vyjadřuje souhlas s vedením festivalu. Kopie potvrzení o provedení platby ve výši 350 euro za skupinu. Tato předběžná platba bude odečtena z celkové sumy a nejedná se o dodatečnou platbu.

  • Odezvou na přijatou přihlášku a podepsané ustanovení organizační komise festivalu zasílá fakturu za registrační poplatek ve výši 350 euro, záruční list a souhlas s fotografováním a videonatačením. Účastník festivalu se zavazuje zaplatit fakturu během 5 pracovních dnů a zaslat organizační komise festivalu:

  • kopii potvrzení o provedení platby ve výši 350 euro za skupinu. Tato předběžná platba bude odečtena z celkové sumy, nejedná se o dodatečnou platbu.

  • seznam členů delegace

  • podepsaný záruční list

Přihláška, kopie platební žádosti a podepsané ustanovení mohou být zaslány na email – vl.asya@mail.ru

Pozor! Podáním přihlášky se automaticky předpokládá, že vedoucí skupiny a všechny zodpovědné osoby přečetli a souhlasí s ustanovením festivalu.

Jako odpověď (schválení přihlášky) a potvrzení přijetí dokumentů o záměru organizační komise zašle OFICIÁLNÍ POZVÁNKU k účasti na festivalu, potvrzení o rezervaci v hotelu a potvrzený seznam účastníků.

Soubor poskytuje:

  • vyplněný formulář pro představení (s jasně danou nominací a soutěžním programem) ubytování skupiny (ubytovací schéma/plán)

  • krátkou historii skupiny, fotografii

  • hudební doprovod ve formátu .mp3 (každý hudební soubor musí být nazván latinskými písmeny – jméno kolektivu nebo příjmení sólisty, název soutěžní skladby).

Platba za festival se provádí podle následujícího schématu:

zaplacení registračního poplatku 350 euro. V případě zrušení účasti na festivalu se registrační poplatek nevrací. Registrační poplatek není dodatečnou platbou a v budoucnu bude vzat v úvahu při vzájemném účtování.

Základní platbu za účast lze provést dvěma způsoby:

  1. převodem na účet (nejpozději do 5 pracovních dnů před začátkem festivalu)

  2. hotovosti v den příjezdu skupiny (před přihlášením do hotelu)

V případě platby v hotovosti je nutné vyplnit záruční list.

Pořádání festivalu v souladu s navrženým programem organizační komise festivalu.

Organizační detaily

Program festivalu uvedený na internetových stránkách je pouze orientační. Konečný program s přesnými termíny každé exkurze bude předán vedoucímu skupiny v první den příjezdu do místa konání. Organizační komise si ponechává právo změnit náplň exkurzních dnů, zachovává počet exkurze podle programu.

Organizační komise by měla být informovaná o veškerých požadovaných změnách minimálně 15 dnů před začátkem festivalu. Změny programu po příjezdu do Prahy nejsou možné.

Každá malá skupina je spojena s jinou skupinou, a proto program bude orientován na program jiné skupiny. Doprava letiště/nádraží – hotel –letiště/nádraží je placena zvlášť na základě ceny: 1-3 osob – 60 euro, 4-6 osob – 80 euro.

Každý účastník (skupina nebo jednotlivec) musí přinést 2 soutěžní skladby. Délka trvání každého čísla: skupina – maximálně 4 minuty, jednotlivec – maximálně 3 minuty.

Speciální podmínky:

  • Divadelní studiadoba trvání představení je maximálně 15 minut.

  • Orchestry: program představení maximálně do 10 minut.

V případě nedodržení těchto časových limitů mohou být účastníci penalizováni:

  • do 30 sekund – 1 bod

  • od 31 do 45 sekund – 2 body

  • od 46 sekund do 1 minuty – 3 body

  • více než 1 minuta – 4 body

Pokud je časování překročeno o více než 50%, tým je diskvalifikován